Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
ISO-point

Personeel voor vakgebieden kwaliteit, veiligheid, arbo, milieu

Contact

ISO-point is ook actief in de foodbranche

ontdek meer

ISO-point is actief in vele branches

ontdek welke

Snel zoeken
Meer details
Match criteria
Branche
  • Energie/netwerkbeheer
Werkervaring
  • Junior
  • Medior
  • Senior
Mogelijke functies
  • Adviseur kwaliteit en veiligheid
  • Adviseur/Consultant
  • Veiligheidskundige
  • Security consultant
  • QHSE Medewerker
  • Quality Engineer
  • QA/QC Specialist
  • Adviseur QA
  • Consultant
Gewenst aantal uren
  • 5 dag/week
  • 4 dag/week
Salaris
  • 4500 - 5000 EUR
  • 5000 - 5500 EUR
  • 5500 - 6000 EUR
  • > 6000 EUR
Werkvelden ISO-point
  • Externe audits
  • Interne audits
  • ISO 14001 (milieu)
  • ISO 45001
  • Veiligheid
  • MVK
Bekijk alle vacatures

Consultant QHSE

ECJ03142
Nieuw

Waar ga je werken

"Bij ons is de transitie naar een duurzame toekomst in volle gang. Dat dit de nodige uitdagingen met zich meebrengt is een feit, maar met een team van vakmensen weten wij altijd tot de juiste en beste oplossing te komen. Samen zorgen we dat deze transitie veilig en kwalitatief verloopt. Daarin hebben wij ook een duurzame kijk op medewerkers, waar wij er alles aan doen om hun werkzaamheden veiliger en lichter te maken. Zo kunnen zij dagelijks met een gerust en veilig gevoel thuiskomen.

Op de afdeling denk je mee over het verbeteren van processen en welke maatregelen daarvoor het beste genomen kunnen worden. Signalen vanuit het werkveld brengen wij in kaart en zorgen samen voor een betere waarborging van de veiligheid. Want vooral het 'samen doen' vinden wij belangrijk. Dit zorgt voor verbinding, maar ook voor afwisseling van werkzaamheden en de juist werk-/privébalans. Wij kijken naar wat jij nodig hebt om de beste versie van jezelf te zijn."

Jouw rol

Veiligheid op de werkvloer, dat is jouw missie! Jij zorgt ervoor dat iedereen binnen het bedrijf – van monteurs tot managers – bewust bezig is met het creëren van een veilige werkomgeving. Door incidenten te analyseren en trends te signaleren, weet jij precies waar de risico’s liggen. Met jouw adviezen zet je het bedrijf in beweging, en samen werken jullie aan veiligheidsplannen waar iedereen achter staat. Veiligheid is teamwork, en jij neemt hierin de leiding!

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Uitvoeren en begeleiden van interne en externe veiligheidsinspecties en audits;
  • In kaart brengen van risico's en adviseren over maatregelen om (bijna) incidenten te voorkomen;
  • Analyseren van incidenten en trends om patronen te herkennen en aan te pakken;
  • Het adviseren van verschillende afdelingen over veiligheid gerelateerde onderwerpen;
  • Samenwerken met veiligheidsambassadeurs en zorgen voor goedgekeurde veiligheidsplannen;

Als achtergrond neem jij mee

Je bent een professional die snapt hoe belangrijk veiligheid is, en je weet dit op alle niveaus binnen de organisatie over te brengen. Je voelt je thuis in een omgeving waar samenwerking en verantwoordelijkheid centraal staan. Met jouw kennis en ervaring zorg je ervoor dat veiligheid niet alleen een verplichting is, maar een gedeelde prioriteit.

Daarnaast breng je het volgende mee:

  • Hbo werk- en denkniveau: Je kunt strategisch denken en opereren op tactisch niveau;
  • Een afgeronde MVK- of HVK-opleiding: Je hebt de kennis om veiligheidscultuur te verbeteren en te borgen;
  • Minimaal 3 jaar ervaring: Je hebt praktijkervaring in het vakgebied en weet om te gaan met complexe veiligheidsthema’s;
  • Kennis van ISO-normen, VCA en de Veiligheidsladder: Deze standaarden zijn je bekend en je kunt anderen hier goed in meenemen;
  • Adviesvaardigheden: Je kunt overtuigend communiceren en weet draagvlak te creëren voor veiligheidsplannen, van management tot werkvloer;

Ons Aanbod

Op basis van een 40-urige werkweek bieden wij jou (32 uur ook mogelijk):

  • Directe indiensttreding opdrachtgever;
  • Een salaris tussen € 4000,- en € 7000,- bruto per maand;
  • Een individueel keuze budget van 18% (fulltime) of 12,8% (parttime) van je jaarsalaris;
  • 24,5 vakantiedagen, plus mogelijkheid tot extra dagen uit je IKB;
  • Een eindejaarsuitkering van 6%;
  • Een duurzaam inzetbaarheidsbudget van €500,- per jaar voor jouw welzijn;
  • Flexibele werktijden en locaties, met thuiswerkvergoeding. Workation? Ook dat is bespreekbaar.

Locatie

Regio Arnhem

Contactpersoon

Menno Jansen

Delen

ECO NOVA B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.