Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
ISO-point

Personeel voor vakgebieden kwaliteit, veiligheid, arbo, milieu

Contact

ISO-point is ook actief in de foodbranche

ontdek meer

ISO-point is actief in vele branches

ontdek welke

Snel zoeken
Meer details
Match criteria
Branche
  • Advies- en ingenieursbureau
  • Overige
Werkervaring
  • Junior
  • Senior
  • Medior
Mogelijke functies
  • Adviseur/Consultant
  • Milieucoördinator
  • Vergunningverlener
  • Medewerker veiligheid en milieu
  • Middelbaar Veiligheidskundige
  • Milieuadviseur
  • Milieumedewerker
  • QHSE Medewerker
  • Veiligheidskundige
Gewenst aantal uren
  • 4 dag/week
  • 5 dag/week
Dienstverband
  • Werving & Selectie
Werkvelden ISO-point
  • BRZO / Seveso
  • ISO 14001 (milieu)
  • Milieu
  • MVO / Duurzaamheid
  • Veiligheid
Bekijk alle vacatures

KAM Projectleider

ECJ03198
Nieuw

Waar ga je werken?

"Als adviesbureau zijn wij gespecialiseerd in het bieden van praktische oplossingen op het gebied van externe veiligheid, milieu en ruimtelijke ontwikkeling. We werken voornamelijk met Seveso bedrijven en helpen hen bij het navigeren door de complexe wereld van milieu- en veiligheidsregels. Ons team bestaat uit ervaren professionals die samenwerken om bedrijven te ondersteunen bij het verkrijgen van vergunningen en het uitvoeren van veiligheidsonderzoeken. We hechten veel waarde aan teamwork en delen kennis om zo de beste resultaten voor onze klanten te behalen. Bij ons krijg je de kans om je verder te ontwikkelen in een professionele en stimulerende omgeving."

Jouw Rol

In deze rol als KAM Projectleider ben je niet alleen een uitvoerder, maar een echte adviseur voor samenwerkingspartners. Je hebt de mogelijkheid om te werken aan diverse projecten die een directe impact hebben op de veiligheid en het milieu. De organisatie stelt je in staat om je verder te ontwikkelen in een omgeving die waarde hecht aan teamwork en kennisdeling.

Geen dag is hetzelfde; je zult met verschillende partners en afnemers samenwerken en leren van elkaars ervaringen. De afwisseling in je werkzaamheden en de ruimte voor persoonlijke groei maken deze functie uniek ten opzichte van vergelijkbare posities elders. Hier ben je geen nummer, maar een waardevol teamlid dat bijdraagt aan onze gezamenlijke successen. Je krijgt de kans om je stempel te drukken op projecten en de vrijheid om initiatief te nemen in een professionele setting.

Wat neem je als achtergrond mee

Je beschikt over de juiste kwalificaties en vaardigheden om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze organisatie. We verwachten van jou:

  • Flexibiliteit en sterke communicatieve vaardigheden;
  • De bereidheid om een stapje extra te zetten;
  • Zelfstandig werken met een gevoel van eigenaarschap;
  • Een geldig rijbewijs B;
  • Probleemoplossend vermogen

Daarnaast heb je een relevante opleiding in bijvoorbeeld Projectmanagement, QHSE of veiligheidskunde, en ben je in het bezit van een MBO of HBO diploma. Enige ervaring is gewenst, met de mogelijkheid om tussen de 32 en 40 per week te werken. Je verantwoordelijkheden omvatten relatiebeheer, projectplanning en -uitvoering, teamcoördinatie en rapportage.

Ons Aanbod

Bij ons krijg je de kans om te werken in een stimulerende omgeving met veel aandacht voor jouw ontwikkeling. We bieden een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Je komt direct in dienst bij de opdrachtgever;
  • Salaris tussen € 2650 - € 4700, zowel junior als meer ervaren is welkom;
  • Een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Acceptabele werkdruk en goede werkomstandigheden;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakinhoudelijke cursussen;
  • Een prachtig kantoor en fijne werkplek met een open cultuur;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Laptop en telefoon

Locatie

Regio Breda

Contactpersoon

Menno Jansen

Delen

ECO NOVA B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.